Известие

Collapse
No announcement yet.

Трудно ускорява

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Трудно ускорява

    Здравейте.
    Пиша във връзка с Alfa 156 1.9 JTD 105 к.с.

    Проблемът е, че колата не може да ускорява хубаво. Стига до 4-5000 оборота, което би трябвало да значи, че турбото ми работи. Аз го и чувам, когато свири...
    Ходих при един майстор и го закачихме на диагностика.
    Показва си атмосферно налягане, но като цъкнахме на турбото не мърда от 0%, без значение колко газ се подава на колата. От време на време и оборотите се менят. Той(майстора) не можел да разбере от какво е. Стиснахме си ръцете и си тръгнах без да му плащам, заради негодната работа.
    Някакви идеи? Четох из гугъл за някакъв соленоид или иначе казано вакуумен регулатор, че правел подобен проблем.

  • #2
    А за съединител мислил ли си?
    Нещо не е наясно явно въпросния "майстор" и с диагностиката.
    Тоя соленоид е в една друга бира.
    Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

    Comment


    • #3
      Мдааа... Имах друга тема, в която бях писал, че имам съмнения за горна помпа, понеже 1-2 пъти ми беше потъвал съединителя и като го бутна с крак назад се оправя. Отдавана не ми прави тоя проблем.
      Но и съединител да е... Дали на диагностиката турбото ще ми стои на 0% ?
      Last edited by Pantheon; d.m.y г., 20:40.

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от Pantheon Покажи съобщение
        Мдааа... Имах друга тема, в която бях писал, че имам съмнения за горна помпа, понеже 1-2 пъти ми беше потъвал съединителя и като го бутна с крак назад се оправя. Отдавана не ми прави тоя проблем.
        Но и съединител да е... Дали на диагностиката турбото ще ми стои на 0% ?
        Не знам с каква диагностика е работено, но доколкото помня, показва налягане в Барове, не процентни стойности. В проценти са други неща.
        Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

        Comment


        • #5
          Налягането в диагностиката си го показва в mbar-ве, няма проценти. Кажи с каква диагностика е работено за да се ориентираме.
          Alfa Romeo 156 SW 2.4JTD 150ps+gt2256v hybrid

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от Pantheon Покажи съобщение
            Здравейте.
            Пиша във връзка с Alfa 156 1.9 JTD 105 к.с.

            Проблемът е, че колата не може да ускорява хубаво. Стига до 4-5000 оборота, което би трябвало да значи, че турбото ми работи. Аз го и чувам, когато свири...
            Ходих при един майстор и го закачихме на диагностика.
            Показва си атмосферно налягане, но като цъкнахме на турбото не мърда от 0%, без значение колко газ се подава на колата. От време на време и оборотите се менят. Той(майстора) не можел да разбере от какво е. Стиснахме си ръцете и си тръгнах без да му плащам, заради негодната работа.
            Някакви идеи? Четох из гугъл за някакъв соленоид или иначе казано вакуумен регулатор, че правел подобен проблем.
            Ти нямаш соленоид, твоята турбина не е с променлива геометрия.
            166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
            ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от tonov Покажи съобщение
              Ти нямаш соленоид, твоята турбина не е с променлива геометрия.
              Добре... Не съм запознат.
              А някакво запушване някъде може ли да влияе по този начин? Примерно задръстен катализатор...

              ---------- Post added at 21:46 ---------- Previous post was at 21:43 ----------

              Първоначално публикувано от Strahil Покажи съобщение
              Налягането в диагностиката си го показва в mbar-ве, няма проценти. Кажи с каква диагностика е работено за да се ориентираме.
              Да, налягането ми го показваше в mbar-ве. В другa графа ми показваше за турбото в проценти.
              Не знам каква е диагностиката, за съжаление. Вероятно ще трябва да пробвам при друг майстор, пък да видим какво ще каже той.

              Comment


              • #8
                мойта беше така. запуших и егр, махнах катализатор и после и чипа опрайхме и стана фурия
                JTD 105+

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от tur4in Покажи съобщение
                  мойта беше така. запуших и егр, махнах катализатор и после и чипа опрайхме и стана фурия
                  Моята пък е с работещ ЕГР, с катализатор и без чип, и върви мамка и. Вероятно просто щото е техническа изправна. Знам ли?
                  Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

                  Comment


                  • #10
                    В% ти показва работата на селеноидния клапан, но ти нямаш такъв, предполагам затова показва 0%. Виж ЕГР, дебитомер, но в движение.
                    105 коня бързо им се свиква, това също е причина за невървяща кола.
                    sigpic156 2.4 jtd 150hp.+++

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от tonov Покажи съобщение
                      Ти нямаш соленоид, твоята турбина не е с променлива геометрия.
                      Той няма променлива геометрия ма има друг тип клапан турбината му.

                      Comment


                      • #12
                        Колега я сподели като я изръчкаш за колко време ускорява до 100 км/ч?
                        То си се и усеща когато турбото дУйва?

                        Sent from my SM-G920F using Tapatalk
                        Две неща са безкрайни: Вселената и човешката глупост, и аз не съм сигурен за Вселената.

                        Comment


                        • #13
                          Свикнал си с колата и ти се струва по-бавна от преди, това е нормално. Другия вариант е кофти гориво или топлото време (за дизел това оказва голямо влияние особено ако не си мил интеркулера скоро).
                          Fiat Bravo II 1.4 16v

                          Comment


                          • #14
                            re

                            Колега стигаш до 5000к оборота,чуваш турбото,а не ускорява?

                            Някой по нагоре ти каза да погледнеш амбреажа,какво стана някакво развитие има ли по въпроса.

                            п.с.Тея мотори 105 к.с.,толкова си могат,неочаквай чудеса,имам я същата и ми идва алтава,ще ми се да я позасиля с чип
                            ALFA ROMEO 156 1,9 JTD (932B2) 77kW 105hp+++

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от NINONENO Покажи съобщение
                              Колега стигаш до 5000к оборота,чуваш турбото,а не ускорява?

                              Някой по нагоре ти каза да погледнеш амбреажа,какво стана някакво развитие има ли по въпроса.

                              п.с.Тея мотори 105 к.с.,толкова си могат,неочаквай чудеса,имам я същата и ми идва алтава,ще ми се да я позасиля с чип
                              Да, стигам до 5000 оборота. Ускорява, но доста бавно. Говорим за 2-ра и 3-та. На 4-та и 5-та ми е направо невъзможно да вдигна тези обороти. Дори до 4000 оборота не мога да стигна, но пък си върви със 160-170.(днес я тествах). За съединителя нищо не направих. Както и аз казах... Имам съмнения за горна помпа и че може да не отделя хубаво, което вероятно ще ми доведе до реален проблем със съединителя в един прекрасен момент. Днес махнах катализатора и сложих резонатор. Живна доста, но все пак има още нещо, защото на 3000 оборота почва да ми секва нещо и вече не ускорява много много. Ако някой има нужда от информация за катализатора ми и цената му да пита.

                              ---------- Post added at 19:28 ---------- Previous post was at 19:27 ----------

                              Първоначално публикувано от Zlobich Покажи съобщение
                              Колега я сподели като я изръчкаш за колко време ускорява до 100 км/ч?
                              То си се и усеща когато турбото дУйва?

                              Sent from my SM-G920F using Tapatalk
                              Днес като я изправих ми вдигна 100 за около 13-14 секунди(броих си на ум г/д). Теста го направих след като махнах катализатора. Турбото се усеща, но слабо. Ако почистя ЕГР клапана дали ще даде ефект? И дали мога да го изчистя с carb cleaner?

                              ---------- Post added at 19:31 ---------- Previous post was at 19:28 ----------

                              Първоначално публикувано от mell0 Покажи съобщение
                              Свикнал си с колата и ти се струва по-бавна от преди, това е нормално. Другия вариант е кофти гориво или топлото време (за дизел това оказва голямо влияние особено ако не си мил интеркулера скоро).
                              Ами колега, на мен ми е първа кола, но курсовете карах на бензинова. В жегата определено е умряла в кожата(ламарината) си. Има го и този момент, че съм й свикнал, но като я взех беше доста по-пъргава. Горивото е от Shell. Зареждам обикновен дизел. От днес почвам да зареждам VPower и ще видим дали ще даде ефект уж по-доброто гориво.

                              Comment

                              Working...
                              X